יפעת ברעם

לעמוד הפייסבוק - יפעת ברעם
לשיחה חייגו עכשיו: 052-8629692
כתבות נוספות באתר
הרשמו לקבלת טיפים בשירות ושימור לקוחות ותקבלו בדואר האלקטרוני, פעמיים בחודש, מסרים שיעזרו לכם לקדם את עסקיכם ולשפר את השירות.

* אני מתחייבת לא להעביר את כתובת המייל שלכם ולא לעשות בה שום שימוש מלבד למשלוח הניוזלטר והטיפים.

כמה מהר אתם משלמים?

אם אתם מנהלים או בעלי עסק, האם גם אתם מנסים לדחות את התשלום לספקים שלכם ככל היותר?

האם הספקים ונותני השירות צריכים לפנות אליכם, או למחלקת הנהלת החשבונות שלכם,  שוב ושוב,  על מנת לקבל תשלום?

למרות שרבים חושבים כי דחיית תשלום לספקים משרתת אותם, אני חושבת בדיוק ההיפך.

איך אתם מרגישים כשלקוח מספר לכם סיפורים כדי להתחמק מתשלום בזמן? איך זה מרגיש כשלקוח, שרדף אחריכם כדי לקבל שירות, מסנן פתאום את השיחות מכם כשברור לו שאתם מתקשרים כדי לקבל תשלום?

באותה מידה, מה הסיכוי שספק שרודף אחריך כדי לקבל תשלום יתאמץ עבורך באופן מיוחד בפעם הבאה שתפנה לקבל ממנו שירות?

מה הסיכוי שספק שמכיר אותך היטב, ומכיר את השירותים שאתה מספק, יפנה אליך לקוחות בזכות ההיכרות שלכם, אם בכל פעם כשמגיע מועד התשלום הוא נאלץ לרדוף אחריך כדי לקבל את המגיע לו? האם יהיה מסוגל להמליץ עליך או לפרגן לך?

האינטרס שלכם כמנהלי עסקים הוא לאסוף סביבכם כמה שיותר ספקים ונותני שירות מרוצים.

חישבו על ספק שנשארה ברשותו כמות סחורה מוגבלת, שלא תספיק לכל הלקוחות המעונינים לקנות. הרי ברור שיעדיף למכור לאותם לקוחות שתמיד משלמים בזמן, ולא ללקוחות ש"יעשו לו את המוות" עד שיקבל את התשלום.

הספקים שלכם יהיו שם בשבילכם כשתהיו זקוקים להם בדחיפות, כשתירצו שיתנו לכם קדימות על פני לקוחות אחרים שלהם, רק אם ידעו שיקבלו מכם יחס הוגן ותשלום בזמן.

ולכן, זה האינטרס המובהק שלכם להתייחס לספקים שלכם בדיוק כמו שאתם רוצים שהלקוחות יתייחסו אליכם!

דילוג לתוכן